סקס ראשון

כשהייתי בערך בת 19. הייתי עדיין בתולה. בדיסקו פגשתי בחור נחמד ושמו היה דור. הוא המשיך ללוות אותי הביתה דרך הפארק. עד הבית שלי היה 1.5 שעות של הליכה. בדרך רציתי לשירותים. כאשר התיישבתי בין השיחים, הוא ניגש אלי ושאל אותי אם אני לא רוצה לתת לו מציצה. הסכמתי. הוא הוריד את מכנסי הג ‘ינס שלו ……

פתאום ראיתי זים ענק. זה היה משהו. 25 ס”מ אורך ו 6 רוחב. מצצתי את הזין שלו תוך כדי ליטוף את עצמו. הוא אמר בינתיים לא לגעת בעצמי. ואז הוא גמר ואני סיימתי עם סקס אוראלי אז הוא הוריד אותי על הדשא והחל ללקק את הדגדגן שלי. הייתי על סף האושר. גנחתי חזק ונראה לי כולם שמעו בפארק הזה.

הוא רצה לזיין אותי, אבל אמרתי שאני בתולה .. הוא אמר שפשר גם סקס אנאלי, לא היה לו אכפת איך לזיין אותי. שאלתי אותו יכול להיות שסקס אוראלי זה מספיק, אבל הוא אמר שהוא הרבה זמן כבר מסתכל עלי ורוצה לזיין אותי בחור כלשהו. הסתובבתי אליוונעמדתי על ארבע כדי שנוכל להתחיל סקס אנאלי. הוא החל לדחף את הזין שלו בתחת שלי, צעקתי, אבל הוא לא נעצר כאשר הזין נכנס פנימה, פתאום נגמר והרגשתי טוב מאוד.

הוא זיין אותי מהר מאוד, כך הציצים שלי עפו גבוה מאוד וזה ריגש אותו. הוא גמר בצורה ארוכה וסוערת, ואמר כי הוא הגשים פנטזיה שלו. אמרתי שזה מספיק להיום, אבל הוא התחיל ללטף כוס עם הזין שלו. זה עשה לי ממש טוב למטה והוא היה מוכן להתחיל עם סקס רגיל.

הוא נכנס ברגע אחד לתוך הכוס ואני צרחתי בפארק. אבל אז הוא ליקק לי את כל הדם ואת הזרע שלו, נרדמנו על הדשא. התעוררתי על מה שמישהו טופח לי על כוס (ישנו עירומים), ליקוקים ונשיקות. חשבתי שזה דור, אבל זה היה כלב גדול.

קפצתי והלכתי הביתה, ככה נגמר סקס ראשון שלי עם בחור אמיתי. זה היה הרבה יותר מהנה ממה שציפיתי. מאז היה לי המון סקס, אבל את הפעם הראשונה אזכור לתמיד

About סקסית

אוהבת סקס וגם סרטי סקס ברשת, כמו סרטים כחולים ומצלמות סקס
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

